Leidub sertifikaate, mille väljateenimiseks pole vaja teha midagi muud kui tasu maksta. Samas tuleb mõne teise sertifikaadi saamiseks täita palju tingimusi ja sooritada keerulisi eksameid.
IT-partneri valikul ei tasu siiski sertifikaate täiesti tähelepanuta jätta, sest mõned neist tõestavad päriselt partneri kvalifikatsiooni ja oskusi.
Microsofti tooteid ja teenuseid pakkuva partneri otsingul on Microsofti sertifikaat väärtuslik suunanäitaja ning kvaliteedigarantii. Microsoft ei jaga kompetentse mõne eksami sooritamise või tasu maksmise eest, vaid teha tuleb palju-palju rohkem.
Mida tähendab Microsofti kuldpartner?
Microsofti pädevused kinnitavad, et ettevõttel on vajalikud oskused ja kompetentsid, et täita kliendi spetsiifilisi soove. Sertifikaadid on loodud selleks, et kliendil oleks võimalikult lihtne selgeks teha, millised on ettevõtte võimed ja teadmised.
Microsofti partnerid võivad olla hõbe- või kuldtasemel.
Hõbepartneri tase tõestab partneri võimekust ja pühendumist pakkuda kliendile väga häid lahendusi. Hõbepartnerid kuuluvad 5% parimate Microsofti partnerite hulka.
Kuldpartner
on
kõrgeim pädevuse tase, mis kinnitab, et partneril on veelgi põhjalikumad teadmised ja oskused. Kuldpartnerid pakuvad
innovaatilisi lahendusi ning kuuluvad 1% parimate Microsofti partnerite hulka.
Kuigi hõbepartneri tase on tubli saavutus, tuleb kuldpartneri tasemele jõudmiseks täita märkimisväärselt rohkem tingimusi.
Pädevuste
väljateenimine ning säilitamine on range ja järjepidev protsess. Tuleb pidevalt
tõestada, et oskused, professionaalsus ja kogemused on endiselt kõrgel tasemel ning hõbe- või kuldpartneri nime väärilised.
Milliseid eeliseid kuldpartneri tase annab?
#1 Kuldpartner vastab rangetele standarditele
Microsofti pädevuste saavutamiseks ei piisa vaid baasteadmistest. Meeskonnaliikmed peavad olema läbinud erinevaid eksameid, mis Microsofti tehnoloogiate arengu tõttu pidevalt uuenevad ja keerukamaks muutuvad. Sertifikaadid ei kehti igavesti, vaid nende säilitamine on pidev protsess.
Läbitud
eksamid kinnitavad, et partner on pädev ja teab, mida teeb. Meeskonnaliikmed peavad
toodetega väga põhjalikult kursis olema ning oskama ära kasutada kõiki
Microsofti võimalusi.
Seejuures ei piisa 1-2 sertifitseeritud spetsialistist, vaid neid peab olema palju. Nii suudab partner tagada, et projektide läbiviimiseks ja teenuse pakkumiseks on piisavalt inimesi. Pole ohtu, et kogu projekt jookseb ummikusse või viibib, sest mõni spetsialist on haiguslehel või töölt lahkunud.
Rohkelt pädevaid inimesi võimaldab teenust pakkuda lühema ooteajaga ning projektid saavad kiirelt tehtud.
#2 Teab kõige uuemaid uudiseid
Microsofti tooted ja teenused arenevad kiiresti. Ka partnerid peavad pidevalt arenema, et nende pädevused ei aeguks ja nad suudaksid uuendustega kaasas käia.
Kuldpartneri puhul võid kindel olla, et ta on kõigi uute tuultega kursis ja teab, kuidas uuendusi parimal võimalikul moel rakendada. Vastasel juhul ta lihtsalt poleks kuldpartneri taseme vääriline.
#3 Võimalus testida ja kontseptsioonide toimivust tõestadaKuldpartneritele
võimaldatakse Microsofti toodete litsentse, mille abil teha demosid ja
arendusi. Seega saab partner kliendile loodud lahendusi testida, ilma et
oleks tarvis kohe suurt investeeringut teha.
Kuldpartneril on võimalik klientidele paindlikult läheneda ning lahendusi enne kasutuselevõttu põhjalikult katsetada ja testida.
#4 Otsekontakt Microsoftiga
Enamikul juhtudel on kuldpartneri majasisesed oskused piisavalt heal tasemel, et Microsofti kasutajatoe poole pöördumine pole vajalik. Samas võib ette tulla juhtumeid, kus abi küsimine on möödapääsmatu. Sellisteks juhtudeks on kuldpartneritel võimalus kasutada Microsofti Premium kasutajatuge.
Lisaks on kuldpartneritele ette nähtud 40 tundi konsultatsiooniaega ehk Microsoft pakub partneritele võimalust kasutada oma spetsialiste, kellega konsulteerida ja koostöös uusi lahendusi disainida.
#5 Kuldpartneri taseme saavutamine ja hoidmine eeldab pühendunud töötajaid
Kuna
Microsofti tooted arenevad pidevalt, peavad arenema ka meeskonnaliikmed, sest
vastasel juhul ei vasta nende oskused enam kuldpartneritele seatud tingimustele.
Kuldpartneril tuleb pidevalt oma töötajate koolitamisse investeerida. Lisaks peavad töötajad ise soovima areneda ning ei saa ainult vana rasva peal liugu lasta.
Kuldpartneri taseme hoidmine nõuab kogu meeskonna järjepidevat pingutust.
BRS Networks Baltic on Microsofti kuldpartner ja suutnud seda taset juba pikka aega hoida. Saad meie kompetentsidest rohkem lugeda siit.
Kasuta Microsofti võimalusi maksimaalselt ning usalda oma IT kuldpartneri hoolde. Võta meiega ühendust.